גברים מעלים את ארון הבגדים שלך בעונת החורף 2018: כמה טיפים!

גברים מעלים את ארון הבגדים שלך בעונת החורף 2018: כמה טיפים!
22/11/2014, הועלה על ידי Alanic Global
לאט לאט זוחל לעונת החורף עונת החורף הוא כמו נשימה של אוויר צח, אבל זה מתאים להתאים לצעדים עם מצב הרוח העגום והגדול! הוספת צבעים ושכבות לתלבושת שלך היא הדבר הטוב ביותר לעשות כדי לנצח את הצינה בסגנון. כל החסידים הנאים, עם מבט מעולה וגוף מסותת יכולים לגרום לראשים להסתובב אם הם יכולים לאבק את המעיל הטוב ביותר בעונת החורף שלהם ולשלוף אותו מהערימות, לעשות כמה תערובת הטובה ביותר עם צעיפים, מעילים, כובעים. ארון הבגדים שלך ראוי למהפך, בדיוק כמו שהמראה שלך עושה!
חשבו מחדש את השכבה שלכם, תעלה שכבות לא מעוררות השראה
אתה יכול ללבוש את ז’קט הפאפה שלך למקום העבודה שלך, קצת שקוע על החליפה שבחרת שאתה בדרך כלל שומר על הפגישות או היציאות הבלתי פורמליות. החלף את השכבות הפנימיות והחיצוניות שלך כדי להפוך את טיולי העונה לחורף שלך הרבה יותר לקרות!
להיות נועז, להיות לא מתנודד
המראה של ימי בית הספר שלך יכול לחזור- וזה יכול לגרום לך להיראות כמו גנדרן- כן, שמעת את זה נכון! בחר לאותו לבוש בעונת החורף הסרוגה הדורקי, כמו הצעיפים בדוגמת, כפות חנון, מחממי רגליים ועוד. אם תבחרו בדרך הטרנדית ובחרו בצבעים מגניבים כמו גוונים ירוקים, אפור כהה, בהיר-כתום, כחול כהה או צבע שמפניה- אתם בטוחים לזכות בתוכנית! מוטיב צ’אק, צבעים בהירים מאוד שמצטצנים לעיניים. אם אתה מחפש מגוון, דופק יצרן בגדים המותאם אישית המותאם אישית, היעד האידיאלי שלך לעסוק ברכישה בתפזורת בשיעורים בסיטונאות!

צעד במגפיים
חורף ומגפיים הם בלתי נפרדים ואם לא ערימת מגפיים גבוהים בברך, מעור, מגפי ציד בעונת החורף, מגפי קריבו וכדומה, אז המראה החורפי שלך לא יכול להיות שלם. תן הפסקה של הברוגס שלך ובחר מגפי צבא עם סוליות מרתקות הרבה יותר שהופכות את ההליכה על המדרכות הקפואות, לקלות יותר.
משקפי שמש יכולים גם להיות אביזר בעונת החורף
אף על פי שקיץ ומשקפי שמש הם שם נרדף, עונת החורף אינה רומזת שמשקפי השמש שלך אינם מוכנים לכסות את זוג העיניים שלך! האם הרגשת שסארי השמש לאחר שלג שלג לפעמים מסנוור? למה לא לנסות משקפי שמש? עם זאת, בחר גוונים ניטרליים, אילמים במקום הבהירים!
להיות מרושל אבל בסגנון
מכה בחוץ לא מרמזת על כך שאתה נותן מכנסי טרנינג שלך, קפוצ’ונים, טיז ישן, אבא ג’ינס פספוס. צוות זה עם קטעים הרבה יותר מתוחכמים כדי לשקף את המראה הטוב ביותר! להתאים את סוג גופך, תחושת הסגנון והאישיות שלך, איסוף בגדים בעונת החורף של מפיק עליון והליכה בדרך המותאמת אישית היא אפשרות מאוד מתקבלת על הדעת! בחר בעונת החורף בגדים מתוצרת בהתאמה אישית וקח את חריצי המנה הנאה שלך גבוה יותר!
תגיות:
הבגדים המותאמים אישית ביותר ביוסטון
בגדים בהתאמה אישית
יצרני עיצוב בגדים בהתאמה אישית
יצרני בגדים בהתאמה אישית
בגדים בהתאמה אישית ארה”ב
בגדים בהתאמה אישית

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות