לבוש בסגנון שנות ה -70 עם ג’ינס התלקחות חזור!

לבוש בסגנון שנות ה -70 עם ג’ינס התלקחות חזור! – החזרת האווירה של שנות ה -70 לא אומרת שאתה דרישה ללכת בסגנון היפי מלא. הטכניקה לכל סוג של תחיית דפוס וינטג ‘מסורתית היא לערבב אותה עם מגמות עכשוויות אחרות, מה שמראה מראה כללי עכשווי.

לבוש בסגנון שנות ה -70 עם ג’ינס התלקחות חזור!
בחירת החלק העליון הנכון חשובה. כלל אצבע נהדר לתבנית זו הוא למנוע צמרות ארגזיות, גדולות או ארוכות מכיוון שהם יכולים להפריע לזרימת ג’רזי קלוב אמריקה הגוף האנכית שלך. שכבות יכולות לטעום את המראה שלך בעת ביצוע ג’רזי נאפולי זה. לדוגמא: השתמש בסווטשירט או למעלה, כמו גם שכבה צעיף גדול, קרדיגן או אפוד ארוך.

מעיל תעלה עם ג’ינס מתרחב

מאז שנות ה -70 היו סגנון חוזר באופנה

חולצה אדומה עם ג’ינס מתרחב

ראה גם

אופנת אביב
שמלות שושבינה מושגים לחתונה באביב

סיבות לחבב ג’ינס מתרחב על ידי שלום בלוג האופנה
בחירת החלק העליון הנכון חשובה. כלל אצבע נהדר לתבנית זו הוא למנוע צמרות ארגזיות, גדולות או ארוכות מכיוון שהם יכולים להפריע לזרימת הגוף האנכית שלך. שכבות יכולות לטעום את המראה שלך בעת ביצוע זה. לדוגמא: השתמש בסווטשירט או למעלה, כמו גם שכבה צעיף גדול, קרדיגן או אפוד ארוך. כמו כן אתה יכול להשתמש בחולצה תחובה כמו ג’רזי פומאס גם לכפתור את כל השיטה כדי להאריך את פלג גוף עליון.

מעיל סגול עם ג’ינס מתרחב
היעדר כמו גם פסים לבנים … וג’ינס מתרחב
קרלי קלוס משתמש בסווטשירט שחור קצוץ עם ג’ינס מתרחב, תעופה וכן תיק מיני
ג’ינס מתרחב מותניים גבוה המשמש עם יבול יבול מחוץ לכתף
לקבלת מראה סתיו מעבר, התאם מיכל אחסון ארוך עם ג’ינס מתרחב. בימים קרירים יותר, נסה את המראה הזה עם קרדיגן מקסי.
ג’ינס התלקחות נועדו במקור לשימוש עם עקבים גבוהים כדי לגרום לרגליים שלך להיראות כאילו הן יכולות להימשך כמו גם הלאה. חדשות כל כך מצוינות עבור קטנים מכיוון שאתה יכול לנצל ברצינות עקבים גבוהים בשמיים מתחת להתלקחויות אלה כמו גם להיראות מדהימות. יש לך טונות של אפשרויות, ממשאבות כמו גם סטילטואים ועד נעלי ספורט טריז.

ג’ינס מתרחב שעושה חוזר לרחובות מייצג נדנדה מטוטלת מהג’ינס הרזים המותאם במיוחד ששלט בעשור האחרון.
קלאסיקה של שנות ה -70
לבוש בסגנון שנות ה -70 עם ג’ינס התלקחות חזור!
[img]

ממומן: נעליים מדהימות, סבולות ואיכותיות של M.Gemi

פוסט זה ממומן על ידי M.Gemi, אך נכתב על ידי הבלוגרית הידידותית המקומית שלך, קאט גריפין.
כפי שציינתי לפני מספר שבועות, התרגשתי מאוד מהמותג החדש של נעלי היוקרה, M.Gemi – לא רק שיש לי חבר מבפנים, אלא שההשקה שלהם בשבוע שעבר הלכה בשחייה, עם כמה סגנונות שכבר נמכרו. הנחת היסוד: הם חיפשו את מפעלי הנעליים המיוחדות ביותר בבעלות משפחתית בכל רחבי איטליה. שם, הם חושבים, מעצבים, מקור, דפוס, אחרונים, תפור וסיימו את כל נעלי המהדורה המוגבלות שלהם. ואז, הם מוכרים אותם ישירות אליך. מכיוון שהם גוזרים את המתווך, הם יכולים לתמחר את הנעליים שלהם הרבה פחות ממותגי יוקרה אחרים, למרות שהם משתמשים באותם עור וחומרים איכותיים. בתור קצת כיף, הם התחייבו לצאת עם סגנונות חדשים בכל שבוע. (אתה יכול לקרוא עוד על התהליך שלהם בשאלות הנפוצות שלהם.)
משלוח והחזרות הם בחינם, אך הם מבקשים שתחזיר נעליים תוך 14 יום מקבלתן.
(בתמונה בחלק העליון, בכיוון השעון: משאבת Farfalla, משאבת Riveli, משאבת Fiero, Felize Loafer.)
זה עתה הושק היום: משאבת Reggia, בכחול מפואר. אני אוהבת את קו הבוהן מעט בריבוע, את הריפוד האור על מדרס, ואת הזמש הרך. זה זמין באוכמניות ורוד פטל במחיר של 248 דולר.

מועדף נוסף (מהדורה 1.1, שהושק בשבוע שעבר): The Farfalla. במחיר של 248 דולר זה זול ביותר, אבל הצללית היא נצחית. אני אוהבת את רצועות צלב הפטנטים, את הבוהן המחודדת, את העקב 80 מ”מ – Juuuuust מעל 3 ″. מאוד יפה. אני אוהב את השחור, אבל אני מודה שאני די אובססיבי גם לאוכמניות שלהם וגם בשחור לבן שלהם (בתמונה למטה-זה מרגיש יותר בז ‘/עירום-לי מאשר שחור/לבן סופר פריך).

אני מעריץ ענק של כל נעל עם גזרות, אז אני נקרע אם אני אוהב את משאבת Riveli או The Viale Flat יותר טוב – שניהם כוללים את אותו לוח רשת סביב כל הנעל, נותנים רמז קטן ונחמד של מחשוף בוהן. (הכירו את המשרד שלכם, אבל בדרך כלל אני אוהב קצת מחשוף בוהן.) המשאבות גבוהות של 278 $ ו -80 מ”מ; הדירות הן 228 $ (עם עקב 10 מ”מ זעיר של 10 מ”מ); שניהם מגיעים בשחור וגם בסומק, כאשר המשאבות גם מגיעות באדום. (אם אתם מחפשים פופ צבע בהיר יותר בדירה, בדקו את הפורטונה, שמגיעה בכחול בהיר ומאושר. יתכן שתצטרכו לבדוק את רשימת ההמתנה על אותה רשימת ההמתנה, מכיוון שהיא כמעט אזלה. )

ה- Fiero קרוב לא פחות מאשר המותג מגיע למשאבה “בסיסית” – ובעוד שהוא נראה כמו סוס עבודה בארון בגדים, זה הפרטים הקטנים שמעלים אותו מעבר לבסיסי – רירית העור, העקב המחודד, כריכת הניגודיות וה- צבעים רוויים כמו טורקיז או אלמוגים. (זה גם מגיע בשחור ובז ‘, תמורת 248 דולר.)

בסופי השבוע ובימי העבודה המזדמנים יותר, אני מזיל ריר ברצינות על הפליז. התיאור של המוצר מדהים: “ניתן לעשות רק כעשרה בכל יום. בנוסף להדפסה עם מרקם העור הזה, גם העור נופל באופן מסורתי – ממוקם בחבית עץ בטנרי ומתגלגל באבנים כדי ליצור את האורות והגבילים, המציקים הייחודיים. ” נִפלָא! אני חושב שהנעל הייתה נראית נהדר עם מכנסיים באורך הקרסול. זה מגיע בשחור, בז ‘, כחול, סלמון ושחור לבן, הכל תמורת 198 דולר. (אם אתה רוצה משהו קצת יותר מלוטש, הפסטוסו הוא פרוטה עור הפטנט של המותג.)

גבירותיי, מהו הסגנון הנוכחי המועדף עליך מ- M.Gemi? באיזה סגנון אתה מקווה שהם יתמודדו הלאה?

6 יצירות ראש מועדפות רבות שיחממו אתכם בעונת החורף הזו

6 יצירות ראש מועדפות רבות כדי לחמם אתכם בעונת החורף הזו. יכין אותך על יצירות הראש הטובות ביותר שלך לעונת החורף הזו עד כה.

6 יצירות ראש מועדפות רבות כדי להתחמם בעונת החורף הזו – כפה מקסימה

החל מכבישת ראש קשמיר אלגנטית וכלה בכפיות פרווה, מלפני כל סוג של לבוש עם יצירות ראש אלה ג’רזי סאנפרס הירושימה של עונת החורף. מלבד שעועיות שאנו אוהבים, אולם במקרים מסוימים דרישה, הפסקה משם יש המון בחירות מסוגננות שימנעו מאוזניים שלך לקבל כוויות כפור.

כפה חמודה

Beanie דרך Stellawantstodie.net
כפה ג’רזי נבחרת ערב הסעודית בכדורגל דרך חסכונים כמו גם חוטים

קנו את הכפה:

אוזניים

אוזניים דרך ASOS
לבוש אוזניים דרך מולי קליפטון – מיס מולי בסגנון

קנו את הכפה:

פדורה

פדורה דרך נטלי יאנג

קנו את הכפה:

סרט ראש / עטיפת ראש

עטיפת ראש לפי סוג השמחה שלי
עטיפה ראשית על ידי מצעד בובה

קנו את הכפה:

ראה גם

חנות וסגנון, אופנת קיץ
לא יכול להאמין! גילינו את תיקי הפנינה החרוזים היפים ג’רזי נבחרת צרפת בכדורגל האלה על אטסי

הכומתה

כומתה דרך Chatoyant 21
תלבושת בסגנון כומתה
לבוש כומתה לחורף

קנו את הכפה:

כובע טאפר

סגנון טראפר כובע חורף
כובע טאפר דרך Wink Wish

קנו את הכפה:

הפסקת קפה: תה קרמל מרגיע לפני השינה

בזמן שהאזנתי לפודקאסט של טים פריס על שינה שלשום, הסתקרנתי לשמוע אותו מציע זאת כתה נהדר לפני השינה. הוא ציין כי אהובתו אהבה את זה כמו גם את הלילה הראשון שהוא ניסה את זה, זה הזכיר לו את סצנת הקוואלוד מהזאב מוול סטריט. אכן שבחים גדולים. אז: קח בזהירות, עם זאת, אם אתה מתקשה לישון, יתכן שזה שווה לנסות. זה 6 דולר לקופסה (16 שקיות תה) באמזון. יוגי תה מרגיע קרמל לפני שינה (L-2) אנו משתתפים בתוכנית Associates LLC Associates של Amazon Services, תוכנית שיווק שותפים שנועדה לספק לנו אמצעים לבצע חיובים על ידי קישור ל- Amazon.com כמו גם לאתרים קשורים.

פרסום זה מכיל קישורי סניפים כמו גם Corporetette® עשוי לבצע עמלות לרכישות שנעשו עם קישורים בפוסט זה. לפרטים נוספים ראה כאן. אמור לך תודה רבה על התמיכה שלך!
אנו משתתפים בתוכנית Amazon Services LLC Associates, תוכנית שיווק שותפים שנועדה לספק לנו אמצעים לבצע חיובים על ידי קישור ל- Amazon.com כמו גם לאתרים קשורים.
מכירות בגדי עבודה של הערה עבור 9.23.22 (המועדפים עלינו מודגשים!):
אן טיילור – 30% הנחה על הרכישה שלך (חלות בהכללות).
Amour Vert-מכירת סוף העונה, עד 50% הנחה (נהדר לחולצות משי כמו גם לבגדים ידידותיים לסביבה).
רפובליקת בננה-אירועים טובים וחברים טובים למחצה, 40% הנחה על רכישת מחיר מלא!
מפעל הרפובליקה של בננה-אירועים טובים וחצי שנתיים למחצה, 50% הנחה על רכישה!
J.Crew – סגנונות מכירה נוספים של 30% הנחה
מפעל J.Crew – עד 50% הנחה על הכל; כל הג’ינס 49.95 $; עוד 15% הנחה על חולצות, חולצות ונעליים
לופט – 50% הנחה על כל משלוח חינם!
M.M. Lafleur – חסוך עד 80%
ניימן מרקוס – מכירת שיחות טלפון אחרונות, עד 75% הנחה!
נורדסטרום – מכירת הקיץ פועלת! חסוך עד 60% עם 9/12
SAKS השדרה החמישית – מכירת מעצבים, עד 70% הנחה!
הטריק של ויקטוריה-חסוך 40-70% על 1000 סגנונות מכירה

מכירות אחרות של הערה:
באפי – עד 35% מהמצעים שלהם
מצנח-חסוך עד 40% הנחה על פריטי ההזדמנות האחרונה

כמה מהפוסטים האחרונים שלנו כאן ב- Corpororett …
12 עדכונים פשוטים למשרד

שיטות קלות שיש לזכור לקחת את התרופות שלך

מה לקנות לעבודה באן טיילור

מהן תכניות הטלוויזיה המועדפות עליך להשראת בגדי עבודה?

קיצורי דרך נהדרים של אפל שיעזרו לכם בעבודה

תיקי הקיץ המסוגננים להפליא האלה שתראו אותם בכל מקום

תיקים קיץ מסוגננים להפליא שתראו אותם בכל מקום – נוכל ג’רזי נבחרת נבחרת קוריאה בכדורגל להתחקות אחר הפופולריות של התיקים חזרה לג’יין בירקין, שהביאה מפורסם סל ארוג פנימה מיקום ארנק רגיל כמו גם נשים אופנה הדהדו ג’רזי פלומיננסה את הסגנון הנהדר שלה על ידי הוספתן לארונות הבגדים שלהן.

תיקי הקיץ המסוגננים להפליא האלה שתראו אותם בכל מקום באמצעות @shealeighmills
אתה מבין את התיקים הארוגים באמת המקסימים שכולם הביאו בקיץ האחרון? (סביר ג’רזי פומאס להניח שראית אותם בכל האינסטגרם.) ובכן, תיקי הקיץ המסוגננים שייקחו את הציפייה שלך לקיץ לשלב הבא.

תיקי הקיץ המסוגננים להפליא האלה שתראו את זה בכל מקום@tezzamb
תיקי הקיץ המסוגננים להפליא האלה שתראו את זה כל Wherevia byobeauty
דרך notjessfashion
תיקי הקיץ המסוגננים להפליא האלה שתראו אותם בכל מקום באמצעות שלוזה
תיקי הקיץ המסוגננים להפליא האלה שתראו אותם בכל מקום באמצעות SassyredLipstick
תיקי הקיץ המסוגננים להפליא האלה שתראו את זה כל מיילביה מילניאלה
תיקי הקיץ המסוגננים להפליא האלה שתראו את זה כל Wherevia meagansmoda

קנו את תיקי הקיץ המועדפים עלינו:

ראה גם

נעליים, אופנת קיץ
קבע “כן” לעקבי סינדרלה הנפלאים הזה, איזה זוג הוא הבחירה שלך לסך הכל בקיץ שלך?

7 גורמים שמשפיעים על העור הכי הרבה – מספר 7 זעזע אותנו!

בוקר משובח אחד אתה מתעורר ומביט במראה, מה אתה רואה? מישהו מצחצח שיניים, נכון? אבל תסתכל מקרוב על ג’רזי מונקו האדם במראה, האם זה האמיתי? העור הנפול הזה בגיל זה, לאן נעלמה המוצקות? ומתי התחלת להשיג את השורות האלה? מה שבטוח כולנו מתבגרים בזמן, אבל גם נמשים ונקודות כהות או כתמי גיל, וגם העור הנפיל הזה כל כך בקרוב- הגיע הזמן לדעת מה משפיע על העור בכדי לגרום לו להיראות כך.
[קרא גם: נסה מוצרי טיפוח לעור במקום איפור]

מה משפיע על העור
מקור: AllfeMalestyle.com1. האם אתה דואג לעור שלך מספיק?
טיפוח העור לקוי או היעדר הפינוק לעור שלך הוא מה שמשפיע ביותר על העור. לפעמים גם פינוק יתר בטיפול בעור או בשימוש במוצרי טיפוח העור הלא נכון יכול לגרום נזק רב יותר מתועלת. עליכם להשתמש תמיד במוצרי טיפוח לעור שנועדו לשמש לסוג העור שלכם בלבד. לעולם אל תחליף מוצרים בשם כסף או סטטוס קוו תוך שימוש במותגים, אחרת התוצאות לא יהיו יפות ותישארו לבזבז ג’רזי פריז סן-ז’רמן יותר על טיפולי טרקלין יקרים.
מקור: indiatimes.in2. בעיות היגיינה
איך בדרך כלל אתה שוטף את הפנים שלך, במים ובמגוון פנים מאוזן של pH? בעוד שרובנו טוענים שאנחנו עושים זאת כל יום לפחות פעם אחת, רוב הסיכויים שיש כאלה שאינם אפילו עושים את הצורך. זכרו, מה שמשפיע על העור אינו מטפל בזה עם שטיפה טובה הם המשקעים והשרידים של היום. האשמים הללו סותמים את הנקבוביות ומצטברים לאורך זמן, מה שמוביל לנושאים כמו אקנה ופצעונים, או התפרצויות לא נוחות בכל רחבי העולם.
מקור: אסטרטגיה magazine.com3. נזקי שמש
במטרה להגיע למקום בו אנו צריכים להיות בקרוב, אנו נוטים לשכוח ללבוש קרם לחות מספיק. לא סתם קרם לחות, אלא SPF 45 הוא חובה לאזורים ההודים המסייעים ליצור שכבת מגן על העור מקרני ה- UV המזיקות של השמש. חכם למרוח בנדיבות בובת קרם הגנה או גוש שמש על העור, ארבעים וחמש דקות לפני היציאה מהבית. זה עוזר לעור להשרות בטוב, בעוד שניתן למחוק את השאר בקלות עם כותנה כך שהעור שלך לא ייראה מגושם או לבן מדי.

[קרא גם: 7 היתרונות המובילים של גליצרין לעור]
מקור: CalgaryHerald.com4. הסביבה יכולה לשחק הרס
האם אתה בעבודה שגורמת לך להסתובב יותר מדי? האם אתה עובד בתנאים מסוכנים שמספיקים את העור ליותר מדי מהאלמנטים השליליים מסביב? איננו יכולים לעצור אותך מהמקצוע הנבחר שלך; עם זאת, חשוב לדעת מה משפיע על בריאות העור. תנאי אקלים, זיהום, זוהמה, זיעה וכו ‘יכולים לשחק הרס על העור, אם נותרו ללא מגע במשך זמן רב מאוד. זו הסיבה שחכם לשאת קרם הגנה עם SPF 45 כאשר בחוץ ושטיפת פנים לניקוי העור איתו.

מקור: TheGuardian.com5. מתח הורג את העור
כן, עובדה שמתח יכול להיות אחד האשמים ‘מה משפיע על בריאות העור’. כאשר לגוף יש יותר מדי לשאת, הוא משחרר כימיקלים שליליים ומשפיע גם על מרקם העור הכולל. ההשפעות נראות בעיקר סביב הפה והעיניים; קווי מתח, קמטים וכו ‘.
מקור: Gonou.net [SC: בינוני]

6. חוסר איזון הורמונלי
אנו מבקשים מכם לבדוק עם הרופא שלכם כדי לבדוק ג’רזי קלוב סנטוס לאגונה אם ההורמונים שלכם קיימים או לא, מכיוון שהורמונים לא מאוזנים יכולים גם לשחק הרס עם העור. בני נוער מתמודדים עם זה הכי הרבה וכך גם נשים בהריון, בהן בלוטות החלב לבני נוער והורמוני הריון לצפייה שנשים יכולות לשחק הרס בשגרת העור.
מקור: flickr.com7. אתה שותה מספיק מים?
זה חובה להוציא את כל הרעלים לשטוף מהגוף, ובקרוב. זו הסיבה שאנו אומרים ששתיית מספיק מים לא רק שומרת על התייבשות הגוף, אלא גם מסייעת להיפטר מבזבוז. לא היו יותר רעילות שנבניות בעור.

המדריך הטוב ביותר למיטב מגבת הספורט המתאימה

המדריך הטוב ביותר למיטב מגבת הספורט המתאימה
19/08/2020, הועלה על ידי Alanic Global
מגבת ספורט היא הדבר הראשון שמגיע במגע עם העור שלנו לאחר סשן כושר מיוזע. זו הסיבה שמגבות הספורט הטובות ביותר לא צריכות פשוט לעזור לייבש אותך, אלא גם לטפח את גופך, לאבטח את העור שלך מהחיידקים תוך כדי עזרה גם באפקט קירור.
נראה שרוב האנשים לא אכפת מאוד מאיכות מגבות הספורט שהם קונים. השקעה במגבות טובות חייבת להיות בעדיפות, במיוחד אם אתה עוקב אחר שגרת כושר קפדנית ורוצה לשמור גם על היגיינה. סוחרים יכולים ליצור קשר עם אחד מיצרנית המגבות הנכבדת של ארה”ב ולבדוק את אוסף התפזורת כדי לבצע את ההשקעה.

בחר את החומר האידיאלי
כשאתה מקבל מגבות, תשמע הרבה על כותנה מצרית, כותנה טורקית, וכו ‘, אך למרות שחומרים אלה עשירים בסיבים סיבים ומפוארים, אינך צריך לבחור את אלה ולבלות הון כדי לקבל מגבת ספורט נהדרת. הרבה דבר מכריע בבחירת חומר הוא שחייב 100% כותנה. חפש איכויות כמו ייבוש רך, סופג ומהיר. אתה צריך למעשה לחפש את מגבות הקירור לתכונת פליטת הלחות שלה.
אכפת לסיבים
אתה צריך לשים לב לדבר אחד, שהוא איכות הסיבים. מערכות מגבות הספורט ביותר שתוכלו למצוא בחנויות מיוצרות מסיבי עצירה קצרים שהם בעלי עלות נמוכה אך לא כל כך חלק ועמיד. מגבות העשויות מכותנה ארוכת-עצירה, לעומת זאת, חזקות יותר, הרבה יותר זוהרות ונשארות טובות כמו חדשות.

קחו בחשבון את המשקל
יתכן שלא תשים לב למשקל המגבות שלך, אבל זה עוד היבט מכריע שיש לקחת בחשבון בעת ​​קבלת מגבות הספורט שלך. מגבות 300-400 GSM הן קלות ומשקל ועובדות בצורה הטובה ביותר כמגבות חדר כושר/ספורט מכיוון שהן מתייבשות במהירות. ואילו מגבות עם 400-600 GSM הן משקל בינוני ואופטימלי כמו מגבות חוף ואמבטיה.

Alanic Global · המדריך הטוב ביותר למיטב מגבת הספורט המתאימה
בחר את הגודל האופטימלי
בדיוק כמו שהחומרים והמשקל, גם גדלי המגבות משתנים וגם זה שתבחר יהיה תלוי אך ורק בהעדפתך ובמטרה. מגבות הספורט הרגילות נמצאות איפשהו בין 22 ל -44 “ויכולות אפילו לעלות לגובה 24” על 48 “.
צור קשר עם אחד ממגבות ותחתונים מכובדים ובדוק את החנות בתפזורת עבור עיצובי הדגימה. אתה יכול אפילו לבחור שירותים בהתאמה אישית, על ידי הפלת דואר לצוות העזרה וקביעת צרכי העיצוב שלך.

תגיות:
יצרנית מגבות ארה”ב
יצרני מגבות
סיטונאים מגבות
יצרן הלבשה תחתונים

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות