דוח ה- TPS של יום חמישי: חצאית קפלים

דוחות ה- TPS היומיים שלנו מציעים תלבושת אחת המתאימה לעבודה במגוון מחירים. השבוע של דיווחי TPS מגיעים אליך מגברת אחרת בהריון לאחרונה: עבודה שבלוגרית בליטה, אם, עורכת דין, ומגביית יתר על המידה, ק.
אחד המראה החביב עלי לעבודה הוא חצאית מעניינת עם חולצת ברזל ברוקס ללא ברזל, שרשרת הצהרה ועקבים. זה נראה פריך מאוד, וקל לזרוק את הבלייזר השחור שאני שומר במשרד שלי כדי להיראות ראוי לפגישה בלתי צפויה. אם אתה רוצה משהו דומה לזה ג’רזי קשיווה רייסול אבל עם פחות צבע, חצאית הקאמוטו של וינס זו היא אפשרות טובה. אם אינך חושב שחולצות טריקו כפתור ג’רזי נבחרת פורטוגל בכדורגל עובדות עבורך, אני מציע לך להיכנס לחנות אחים ברוקס ולנסות לכל חתך, גדלים מרובים, פטיטים וארוכים. הם ניתנים להתאמה אישית כמעט מכיוון שיש להם אפשרויות כה רבות זמינות. חצאית זו היא 119 דולר ב- Shopbop. חצאית קפלים בתווית Blaque
ראית קטע נהדר שאתה רוצה להמליץ עליו? אנא שלח דוא”ל tps@corporette.com.
(L-3)
מאתרים שאנחנו אוהבים

לא פרשנו ולא נשואים: הם טום בריידי וג’יזלה בונצ’נפופדאוסט

בחירות צבעוניות לארון הבגדים ג’רזי כדורגל שלך, על Salefemme d’Un.

כל מה שלבשתי בשבוע שעבר, 8.24.22

מופעל על ידי PubExchange

כיצד לעצב חצאית קפלים לעבודה באביב הקרוב

יש כל כך הרבה שיטות לסגנון חצאית קפלים לעבודה באביב הקרוב. אם אתה הולך על פנייה רשמית יותר, התאם אותו עם חולצה או כפתור על חולצות למטה. לקבלת גישה רגועה יותר, סגנו אותה עם טי רגיל או טי גרפי. חצאיות קפלים הן תוספת מצוינת למלתחת עבודות אביב/קיץ, כמו גם יש כל כך הרבה צבעים כמו גם הדפסים לנסות. חצאית קפלים על הדפסת פולקה נקודה זו בהחלט תפסתי את עיניי כמו גם את הקפלים בצבע הפסטל בהחלט מקבלים הרבה מהעניין שלי באביב הקרוב. אני גם אוהב את החצאית הקפלה הכתומה הנועזת הזו. לא יכול להשתבש עם פופ צבע מעולה לאביב.
חצאיות קפלים גמישות כמו גם ניתן לעצב בהן בכל כך הרבה שיטות ג’רזי טוטנהאם הוטספר שונות לעבודה באביב הקרוב. ג’רזי בנפיקה ליסבון שיטה מהירה כמו גם פשוטה בדיוק כיצד לעצב חצאית קפלים לעבודה באביב זה היא על ידי זיווג אותה עם חולצה רגילה רצוי חולצה או חולצה לבנה או לבנה. עם רק כמה שבועות לאביב, עברתי דרך צודקת כמו גם עיצבתי את החצאיות הקפלות הללו, אשר ניתן להשתמש בהן הן לעבודה, לאירועים או לחגיגת הפסחא הקרובה. סטיילינג קפלים חצאיות לעבודה, רציתי לשמור על זה פשוט כמו גם טרי על ידי זיווג זה עם חולצה לבנה כמו גם משאבות בז ‘. עם פרטי ה- Polka Dot, החצאית הקפלים בולטת בפני עצמה ומכאן הפשטות. השלמתי את המראה עם משאבות בז ‘. משאבות בז ‘מסורתיות הן תמיד תוספת מצוינת כאשר סטיילינג פסטל ג’רזי מנצ’סטר יונייטד צבעי או חצאית קפלים לעבודה.
חצאית: כאן, כמו כן יש את זה ממש כאן וכאן, עוד כאן // H&M Top: הנה, דומה כאן, // תיק: כאן/כאן // נעליים: הנה, תוכנית תקציב ידידותית כאן/כאן

< >

JavaScript מושבת כעת בדפדפן זה. הפעל אותו מחדש כדי להציג תוכן זה.

חנות חצאיות קפלים לעבודה באביב הקרוב
< >

אתה יכול גם ליהנות:

אירוע החג הטוב ביותר עם המשפחה

כיצד להוסיף מכנסי עור ל …

איך לשמוט לתאריך החורף עכשיו

איך ללבוש ג’ינס בקיץ הקרוב

היכנס לדעת.

הירשם עם כתובת הדוא”ל שלך כדי לקבל חדשות כמו גם עדכונים.

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

הירשם

תודה שנרשמת!

כלי המסחר: Fiverr

אילו כלים וטריקים חדשים מצאת שעוזרים לך לבצע את העבודה שלך במהירות וביעילות – או את חייך לרוץ בצורה חלקה הרבה יותר בצורה מסוימת? לא היה לנו כלי של תכונת הסחר זמן רב מדי!
הממצא החדש ביותר שלי הוא Fiverr, אשר, יש להודות, עשוי להיות שימוש מוגבל אם אתה עובד עם קבצים קנייניים וכדומה – אבל אם לא הוא הכלי המועדף עלי לתיקון בעיות תוכנה, בעיות PDF ועוד. הנה הנחת היסוד: פרילנסרים שונים (מכל העולם) מציעים מגוון “הופעות” במחיר ההתחלה של – ניחשתם נכון! – 5 $. היה לי מישהו:
לנקות תרשים Excel עצום שהיה מטורף
סוג 10 עמודים של הערות בכתב יד עבורי
צור תמונה תלת מימדית של ספר
למזג JPG ו- PDF למסמך אחד
תקן/שינוי גודל נכון של מיליון דפי PDF כדי שאוכל להדפיס ספר בלולו (אני שוכח אם דרישות הגודל שלהם היו מטורפות או אם דפי ה- PDF שהיו לי היו מטורפים. סיפור אחורי אקראי כאן: כאשר איבדתי המון משקל על צופי משקל עוד ביום שהדפסתי את כל כתבי העת של האוכל שלי ושמרתי את כולם ג’רזי סאו פאולו ברדואלד משמעותי, תמיד בכוונתם לקשור אותם איכשהו (שניהם לחגוג את ההישג וגם להיות מסוגלים להתייחס אליהם שוב). היה צריך להיות הרבה יותר מ -400 עמודים! דיברתי את בן זוגי המתוקה לדיבורים עליהם בשבילי (תודה, האני!) ובסופו במקור התכוון. אני יודע: זה נשמע כמו פרויקט צולע אבל אני ממש מרוצה מהמוצר המוגמר, שהוא בערך 1/4 מגודל ה- Redweld (והדרך היפה יותר).)
עזרה בבעיה של פוטושופ עבור כרטיס חברה אישי
תקן בעיה של פוטושופ/JPG עם השחזה/צבע תיקון תמונה של בן זוגי ואני שפשוט לא נראתה הכי טוב בתריס לא משנה מה עשיתי

ברצינות, בכל פעם שאני חושב על ג’רזי נבחרת דנמרק בכדורגל משהו שצריך לעשות ואינו משהו שאני להוט לבזבז שעות על פיקוק דרך דפי גוגל ותפריטי תוכנה ארקניים – ויכול למקם מיקור חוץ בקלות מבלי לשתף סיסמאות רבות מדי/מתן הרשאות – ואז אני בודק ג’רזי נבחרת צרפת בכדורגל ב- Fiverr ובוודאי שמישהו מספק לתקן את זה ב -5 דולר. (אתה יכול גם לשכור המון פרילנסרים דרך Elance ו- O-Desk, אבל הצלחתי בהצלחה מעורבת עם כמה מהפרילנסרים ששכרתי דרך אלה. (אבל אז, חיפשתי גם עבודות גדולות יותר/יותר מסובכות משימות דרך אלה.)
הקוראים, האם ניסית למיקור חוץ של משימות (או אישיות או מקצועיות) לפרילנסרים? אילו משימות היית מיקור חוץ? האם מישהו הצליח עם מישהו שמנקה את ספריית iTunes שלו (שלי הוא בלגן!) או לערוך/לארגן/לתיג תמונות ישנות או משהו כזה?