מדריך לגברים לבחירת מדריך הגברים המקוון הטוב ביותר

07/06/2021, הועלה על ידי Alanic Global

מה השימוש בהשאת כל המאמץ שלך לגלות לעצמך תחתונים שבסופו של דבר לא נוח? יש כל כך המון גברים ברחבי העולם שמתקשים להשיג את התחתונים הטובים ביותר שלא רק יתאימו היטב, אולם ירגישו כמו עור שני.
יצרנית ההלבשה התחתונה הטובה ביותר ארה”ב פיתחה אוסף של בלאי חשוב של גברים שמתהדרים בתכונות מדהימות. אלה הם הכרחיים מכיוון שאתה יכול להבין את איכות הלבשים התחתונים בגלל תכונות כאלה. המופיעים בבלוג למטה הם פרטים על אותו הדבר שתוכלו לחפש.
נוחות
כאשר מדובר בבחירת התחתונים הטובים ביותר, לעולם אל תוזיל את התכונות החשובות ביותר- נוחות. הנוחות של התחתונים שלך קשורה לשלושה דברים, לגודל, לאקלים ולחומר המשמש. חפש תמיד תחתונים המיוצרים עם כותנה פרימיום. זה יוודא שגם אם תזיע קשה, לא תרגיש מוזר שם למטה. האיכות היא היבט חשוב לחלוטין מכיוון שאינך רוצה לנהל סידורים במזג אוויר חם לובש תחתונים כאלה שגורמים לך לשרוף חם מתחת!
גודל
יתכן שכבר גילית שיש המון גדלים של תחתונים המוצעים לגברים. אתה לא רוצה לצאת מהבית שלך לובש תחתונים שלא מתאימים לך טוב. זה לא צריך להיות צמוד מדי ולא רופף מדי. תחתונים בדרך כלל נמדדים עם ייעודי S, M, כמו גם L. מסיבה זו מתייחסים תמיד לתרשים כדי לגלות הרבה יותר על מדידות קו המותניים בסנטימטרים לפי הגודל.
בד
אחד ההיבטים המאתגרים הרבה יותר של רכישת התחתונים שלך הוא בחירת הבחירה החומרית הטובה ביותר. תחתוני גברים מוצעים במגוון בדים, חלקם פנטסטיים בעוד שאחרים אינם ראויים. גילוי החומר הטוב ביותר מסתכם בטעם הספציפי שלך, כמו גם למה שתעשה תוך כדי ללבוש אותם. כותנה מוסיפה נשימה ואילו סטרץ ‘פנטסטי לחדר הכושר.
סִגְנוֹן
כשאתה בחוץ כמו גם על חיפוש אחר התחתונים הטובים ביותר, אל תדבק בסגנון אחד. אתה יכול לגלוש במגוון אפשרויות שיהיו אידיאליות למקרים מסוימים או ללבוש תחת מכנסיים ספציפיים שבסופו של דבר יהיו נוחים עבורך.
צור קשר עם אחד מספקי הבגדים המבוקשים בהתאמה אישית וכתיר את צרכי התפזורת שלך לצוות הטיפול בלקוחות. המומחים מספקים גם שירותים בהתאמה אישית שתוכלו לבחור בהם. מפיתוח הלוגו ועד פרטי המותג החתימה, הצוות החדשני יעזור לך לשלב את אלמנטים של המותג שלך להשקעה תחתונים בתפזורת.
גרסת שמע: לחץ כאן
כיוון:

תגיות:
בגדים בהתאמה אישית
יצרני בגדים בהתאמה אישית
ספקי בגדים בהתאמה אישית
יצרני תחתונים בהתאמה אישית
יצרני תחתוני גברים
יצרן הלבשה תחתונים
יצרנית תחתונים ארה”ב
יצרני תחתונים
מפיקים תחתונים בארה”ב
בגדים בהתאמה אישית סיטונאית
יצרני תחתוני נשים

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

סגנונות בגדי פלנל עליונים לבדיקה בסתיו 2019

סגנונות בגדי פלנל עליונים כדי לבדוק בסתיו 2019
09/01/2019, פורסם על ידי Alanic Global
אין אפילו שום דבר מרחוק ‘ג’ק-איי’ בבגדי פלנל עכשוויים. פלנל חזר עם הרבה רעם עוד בשנת 2018, כמו גם לשנת 2019, זה עדיין דפוס גועש בעולם האופנה. חסידי סגנון הובילו בצורה מוגזמת פלנלים כמו גם למטה כמו גם אף אחד לא נלבש מזה. אולי זה מכיוון שבגדים משובצים משלימים בקלות את הסגנון האישי הייחודי של האדם. – אפשר לבחור להיות אומנותי, אופנהיסטית, היפסטר, מפותל או טרום.

עם דרישה כה משמעותית לחולצות טי פלנל כמו גם פלנל כחומר, יצירה מתקדמת כמו גם הפקת בתים החלו להתנסות כמו גם מוכנים להציג את בגדי הפלנל הסיטוניים הפורצים שלה כדי שהעולם יתחבק. התבונן בכמה מהסגנונות המוצעים בשוק היום שתוכלו להצטייד בהם כדי לחזר אחר הלקוחות שלכם.

חולצות: חולצות טי פלנל הן האופנת הסתיו החיוניות בקרב בחור מודע לאופנה כמו גם נשים. חולצות טי אלה נוצרות כיום בצבעים ניטרליים עד בהירים, חמים כמו גם, אפילו קשורים וצבע עבור חסידי הסגנון. הבדיקות כמו גם התבניות משתנות בסגנון. חולצות טי משובצות גדולות הן מועדפות בקרב נשים שמתישהו אפילו אוהבות ללבוש אותה כשמלה – מבט שריהאנה זוהתה לאחרונה לאחרונה!
שמלות: במשך זמן רב, נשים קינאו בבחור שכן חולצות טי משובצות היו בעיקר רק מצוינות עבורן. זה הציג ערעור גברי שהרחיק הרבה נשים לנסות את המגמה הזו. עם זאת, הם נמצאים על העגלה כמו גם המעצבים עושים ככל יכולתם כדי לרצות אותם. הזרם שיצטרף לרישום בגדי פלנל ווגוויש הוא שמלות פלנל שניתן להשתמש בהן עם חגורה צבעונית פשוטה וניטרלית כדי להביא למראה מפותל כמו גם להתהדר בעיקולים.
פיג’מה: בתנאי שפלנלים הם חומר נוח מאוד ששומר על הלובש חם במהלך החורף כמו גם נהדר במהלך הקיץ, אין זה מפתיע שפיג’מה משובצת היא להיט משמעותי. זה יכול לשמש לניהול משימות או סתם לשכיבה בבית. פיג’מות יכולות לשמש הן את הבחור והן נשים. הוא כולל רכיבות שמוסיפות זינג נוסף ללבוש.
סרבלים: העולם כל כך נמצא כמו עם ההדפס המשובץ שהם פשוט לא יכולים להספיק! כאילו חולצות, שמלות כמו גם פיג’מה לא הספיקו, נשים גם כמו סרבלים משובצים! ניתן להשתמש בו עם טי גרפי על מגמה למראה חצוף.
בני אדם לילדים: כמה זמן ניתן להרחיק את הצעירים מתבנית סגנון שגורמת למבוגרים להשתגע? מקסימים עבור צעירים בפלנל הוא מועדף חם בקרב הורים שרוצים שהקטנים שלהם ייראו אלגנטיים בזמן שהם מרגיעים כמו גם מנחמים.

חבקו את מאניה בסגנון שאחזה כמו גם לקח את שוק האופנה בסערה. צרו קשר עם יצרנית בגדי פלנל נחשבים, כמו גם מלאי את הסגנונות הנוכחיים כדי לחזר אחר כולם מצעירים למבוגרים.

תגיות:
בגדי פלנל
יצרן בגדי פלנל
בגדי פלנל ארה”ב
בגדי פלנל סיטונאיים
חולצות פלנל סיטונאיות
חולצות טי סיטונאיות של פלנל ארה”ב

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

הפסקת קפה: תליון לירי

דפדפתי ב- BananarePublic.com ממש לאחרונה כמו גם נפלתי כמו עם מחצית החלקים מאוסף Aureus + ארגנט. המותג/משתף הפעולה הוא חדש בעיניי, אולם Aureus + Argent מתמחה כמובן בתכשיטים בהתאמה אישית. חלק גדול מהקטעים באוסף יש תחושה אורגנית מבחינת צורות, חומרים וכו ‘-מבצעים נהדרים של תליונים מהנים בצורת עלים, כמו גם של תוכנית שאני אוהב את ההתמקדות בחומרים מוזרים במקצת כמו לברדוריט, דרוזי , פיריט, כמו גם לפיס.
למעשה, מדף המוצר:

אוסף אבן אקלקטי: כדור הארץ מלא באוצרות מעניינים בסוג המינרלים כמו גם באבנים. מקוורץ לפריט, אוסף זה מעדיף הגדרות תכשיטים אופנה מיוחדות המדגישות את כל התכונות הגבוהות הטובות ביותר של כמה מאבני החן המועדפות עלינו למחצה.
יש! התליון המוצג הוא 100 $ ברפובליקת הבננות.
פרסום זה מורכב מקישורי סניפים כמו גם Corporetette® עשוי לבצע עמלות לרכישות שנעשו עם קישורים בפוסט זה. לקבלת הרבה יותר פרטים ראו כאן. אמור לך תודה רבה על התמיכה שלך!
מכירות בגדי עבודה של הערה עבור 8.25.22 …
SAKS השדרה החמישית – מכירת מעצבים, עד 70% הנחה!
ניימן מרקוס – SALE במכירה, עד 75% הנחה!
Net-a-porter-7000+ קווים חדשים הוסיפו, עד 80% הנחה!
נורדסטרום – 7,000 סיפורים חדשים לנשים
LO ובניו – עד 50% הנחה!
של מרסר – מכירת מחסן: עד 60% הנחה
לופט: אישור קיץ: עד 70% הנחה על עלויות שגרתיות
J.Crew-75 $ ג’ינס והרבה יותר סגנונות ללבוש
מפעל J.Crew-40- $ 60 $ הנחה על הכל; 10 $ הנחה על כל 50 $ שאתה מוציא

מכירות אחרות של הערה:
באפי-חיסכון בחזרה לבית הספר: עד 15% מהמצעים שלהם
מצנח-חסוך עד 40% הנחה על פריטי ההזדמנות האחרונה
התחדשות – מכירת שטח מגורים: עד 30% הנחה (קוראים כמו התאורה שלהם)

מרגיעה לעומת דחייה לעומת “צריכות”

הנה אולי דאגה מוזרה כיום: בדיוק איך אתה מבדיל בין הרפיה, דחיינות, כמו גם לשרטט את הגבול בין שיטות “טובות” להתרבות עם דברים שאתה “צריך” “עשה (פעילות גופנית, מדיטציה, יוגה, קריאת דברים אקדמיים או קשים) לעומת דברים שאתה תמיד שמח לעשות?
זה קצת על דעתי מכיוון שזה משהו שאני נאבק איתו בסוף. אמרתי לעצמי שאני צריך להיכנס לצביעה למבוגרים או לפעילות ציור מודעת אחרת מאז היי, הצביעה היא סוג של נהדר למיינדפולנס/מדיטציה, נכון? עם זאת כשאני מאמין בתכנון בלוק ליום שלי לצביעה זה מרגיש … חסר תועלת בפראות בהשוואה לכל הדברים שאני “צריך” לעשות. (ואנחנו אפילו לא מדברים על רגיעה “צריכות” – כמו בדיוק איך אוכל לשבת שם בכנות עם ספר צביעה אם המיקום שלי הוא דרישת בלגן או כלים שיש לעשות או שאולי אני עולה זמן עם משק הבית או החברים שלי? )
{קשור: בדיוק כיצד לפתח הרגלים נהדרים}
ואז אני מתחיל להאמין שאני צריך לבצע ריבוי משימות – למשל, להאזין לספר או פודקאסט אקדמי תוך כדי משהו מודע כמו צביעה או סריגה. עם זאת, זה מתחיל להרגיש פחות מרפה – כמו גם למעשה מחזיר אותנו לדיון הקודם שלנו על תחביבים פרודוקטיביים או מספקים.
אבל אני גם מרגיש אשמה קיצונית על כמה מהדברים שאני עושה כדי “להירגע” – משחק משחקי אייפד, מסתכל על אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, או קורא רומנים “בלתי מעורערים”. Screentime Gallore! אני לא מבלה זמן רב עם טלוויזיה או סרטים, כמו גם אני נוטה להאמין בכך כזמן חברתי או קשור עם האבי או הילדים שלי, כדי להבטיח שזה לא נושא גדול. כמו כן – אני כל כך מתענג עליהם עד שה”צריך “כמו הכלים/הבלגן/וכו ‘לא מפריעים לי עם הדברים ההרפיה האלה.

אז – הדאגות היום – בדיוק איך אתה נרגע? האם אתה מרגיש אשמה על השיטות שאתה נרגע? איך בדיוק אתה מאזן בין טכניקות ההרפיה “הטובות” עם הפחות מהכוכבים?
{קשור: האם טיפול עצמי הוא רק מתאים? (Corporetemoms)}
תמונת מלאי דרך סטנסיל.

בגדי עבודה שנראים נוחים כמו ג’אמי

בגדי עבודה שנראים נוחים כמו ג’אמים
30/08/2021, פורסם על ידי Alanic Global

האם אי פעם אתה קם בפיג’מה הנוחה ביותר שלך, רק כדי להיות לא מרוצה מכיוון שתצטרך לשנות מהם? האם ארון הבגדים שלך במשרדים עולה על גדותיו של בגדים מדהימים שלצערנו אינם מתאימים ללבוש ארוך טווח? מה אם אתה יכול ללבוש בגדי עבודה שהרגישו נפלאים כמעט כמו מכנסי הפנאי המועדפים עליכם? הפסק לחלום בהקיץ מכיוון שניתן לגלות חד קרן אלה בעולם האמיתי.
החותלות התלויות תמיד
אנשים עובדים בכל רחבי העולם היו עדים לנס כאשר חותלות בסופו של דבר היו בסיסיות פופולריות. לשמלות כמו גם טוניקות יש כעת חבר מכובד שצריך קצת ללא מחשבה להקים. ובואו נתמודד עם זה, בעוד שטייטים נראים נפלאים, חותלות מהירות הרבה יותר ללבוש כשאתה ממהר.
ג’ינס עם עזרה גבוהה של אמצע הביניים שאתה מקבל עם היום
ההליכה לעבוד בג’ינס עשויה להיראות כמו מושג נהדר בהתחלה, אולם אחרי הצהריים, הג’ינס הנוקשה עשוי להרגיש קצת מגביל. קבל קצת ערמומי כמו גם קבל ג’ינס קומפורט של גברים או נשים, כאשר אתה רוצה ג’ינס מומחה שיכול להחזיק כל הזמן לשמור על אותה תחושה בדיוק אלסטית, כמו פיג’מה שאתה מעריץ.
חותלות קרסול הן רוח ללבוש
מכנסי קרסול מתיחים, בן משפחה דמוי מכנסיים של חותלות, מספקים את סוג הגלישה תוך שמירה על מכנסיים טכנית. זה מושלם לכל מי שמעדיף ללבוש מכנסיים שיש להם תחושת חותלות. מכנסי קרסול מתיחה מספקים את הדרישה שלך לצורת חלקים ופשוטים של זוג חותלות מהימן תוך השלמת מגוון רחב של חולצות כמו גם שילובי אביזרים.
סוודרים תמיד שימושיים
החלק העליון הסרוג דומה לפסגה של פיג’מה במובנים רבים. אפילו אחרי שעות של בלאי, זה עלול להיות משיי, יש התאמה רופפת, כמו גם להרגיש חמים במיוחד. לכן אין זה מפתיע ששימוש בסווטשירט המתאים יגרום לך להרגיש שאתה משתמש בפיג’מה כל היום. כשאתה מתחיל את היום עם סווטשירט קשמיר רך שמרגיש או כל כך רך על גופך, אתה יכול ליהנות מהנוחות הביתית הזו בעבודה.
לחצאיות מקסי יש הופעה של חטיבות הכנסת, אם כי הן מושלמות למקום העבודה
זה כמעט מתגשם הפנטזיה של כל אישה. חצאיות מקסי זורמות ובלתי מנוצלות הן גרסאות ממושכות יותר של מכנסי הפיג’מה המועדפים עליכם, אולם הם מתאימים למשרד. הם לא מתאימים לצורה, ולכן הם סתיו בזהירות על גופך, ושומרים אותך נוח לאורך כל היום.
בעלי עסקים, אם אתם מאמינים לרכישת בגדי תוויות פרטיים בכמויות גדולות לעסקי הקמעונאות שלכם, הקפידו לפנות לאחד ממפיצי בגדי התוויות האישיים המוכנים ביותר כיום ומיקמו את ההזמנות שלכם.
גרסת שמע: לחץ כאן
תגיות:
מפיצי בגדים בתפזורת
מפיצי בגדים
מפיצי בגדים בארה”ב
בגדי תווית פרטיים
יצרן בגדי תווית פרטיים
יצרני בגדי תווית פרטיים
ספקי בגדי תווית פרטיים
בגדי תווית פרטיים בסיטונאות
מפיצי בגדים סיטוניים
בגדי תווית אישיים סיטונאיים

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות